مدیریت دستگاه های متصل به سیستم با استفاده از ویندوز هفت
از جمله قابلیتهای جدیدی که به ویندوز هفت اضافه شده است گزینه "Devices and printers" میباشد که با استفاده از آن میتوان تمام دستگاههایی که به سیستم متصلند را به را حتی در یک مکان و زمان، مدیریت کرد. این گزینه به صورت پیش فرض در منوی استارت قرار دارد ولی اگر آنجا نتوانستید آن را پیدا کنید، میتوانید با تایپ کردن نام این گزینه در کادر جستجوی ویندوز به آن دسترسی داشته باشید. بعد از اینکه روی گزینه مذکور کلیک کردید، پنجرهای باز میشود که در آن دستگاههای متصل به سیستم را به شما نمایش میدهد. با استفاده از گزینههای نوار منو میتوانید برای اضافه کردن دستگاه جدید (Add a device) و...، اقدام کنید. همچنید برای انجام تنظیمات هر کدام میتوانید روی آن کلیک راست و گزینه لازم را انتخاب کنید.
نویسنده: گروه پی سی آید
:: موضوعات مرتبط:
آموزش ویندوز ,
,